Starší Volkswagen Golf R sedmé generace neřekla ni zdlakeo to poslední. PRotože i v dnešní době se tuningové dílny na něho klidně zaměří a dají mu co proto.
Tentokrát se do něho pustil Německý Manhart. Na nového Golfa v eRku stále čekáme a tak si vzal do hledáčku právě sedmičku před faceliftem. Tu najdete už asi jen ve skladových zásobách.
Díky však přemapování motoru a vtěšímu turbodmychadlu dokázal z 2 litrového TSI vytáhnout 450 koní. Počkej počkej počkej! 450 koní! 450! Z malého dvoulitrového motoru. Myslím, že to stále nechápeš. 450! Golf, kterého jsem měl já má z výroby 310. A oni do malého Golfa, který se tváří jako opravdu malé auto, pro 3 člennou rodinu, která si jede na nákup do Albertu pro těstoviny v době koronaviru. Tak oni prostě vytáhnou 450 koní. To ti na semaforech nejenom ujede, ale ty si ho ani nevšimneš.
Zvenku toho moc neudělali. Proč taky? Nebylo to asi důležité, dali tam jen 19 palcová kola a tím vlastně skončili, protože přece na takhle silném Golfu je nejlepší ten pocit, že se na něho všochni koukají jako na Golfu, takže si všichni myslí, že tam máte 1.0 TSI nebo 1.4 TSI. Nikdo prostě nečeká, že z tak malého auta, se dokáže stát monstum.
Jo a točivý moment je 500 N.m. To je asi takový výkon, že kdyby jsi na dálnici D1 zapnul launch kontrol tak pod kola tu dalnici sroluješ. :D
No koukni se sám na video a doporučuji koukat na tachometr, jak tam ty čísla skáčou.